پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

دنیای ما و پرهام

سنجاقک

1394/12/2 15:05
نویسنده : مامان
722 بازدید
اشتراک گذاری

          پرهامم ،نازپسرم

      دعا میکنم 

که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در

            انحصار قطره های اشک نبینم .

دعا میکنم

که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم.

دعا میکنم

دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

           من برایت دعا میکنم

که گل وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشود

         برای شاپرک های باغچه ی خانه ات

دعا میکنم که بال هایشان

         هرگز محتاج مرهم نباشند.

من برای خورشید آسمان ژندگیت دعا

        میکنم که هیچگاه غروب نکند.       

       линеечка из розپرهامم 

از مهر 93 تو کانون خلاقیت سنجاقک عضو شدی

خیلی دوست داشتی

اوایل خودم میبردمت اونجا میموندم تا کلاست تموم بشه

بعد که عادت کردی بابایی تو رو میبرد بعد میومد دنبالت .

کاردستی ننه سرما درست کردین .

سفره هفت سین و...... با خلاقیت خودتون

 

عروسکی که لباس زرد داره رو تو وروجکم درست کردی.

سیر سفره هفت سین رو تو درست کردی پسرم

موهای ننه سرما رو تو چسبوندی

 

پسندها (1)

نظرات (0)