پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دنیای ما و پرهام

دوره نوزادی

1392/10/24 14:55
نویسنده : مامان
267 بازدید
اشتراک گذاری

جیرجیرک من:

 بعد بدنیا اومدنت به خاطر زردی 2 روز بیمارستان بستری شدی.تو این مدت من پیشت بودم خیلی سخت بود اذیت شدم .

دوره نوزادی  همیشه ساعت3 نیمه شب میخوابیدی انگار با این ساعت قرار داد بسته بودیاوه.بابا محسن که تا ساعت 12 بیشتر نمیتونست بیدار بمونه همچین میخوابید که توپ بیدارش نمیکرد. من و مامان جون  بیدار بودیم تا تو فسقلی بخوابی البته منم میخوابیدم مامان جون بود که بیدار میموند تا شما بخوابی.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤             

پرهام جون هیچوقت بدون کمک مامان جون من نمیتونستم از پس تو فسقلی بر بیام من عاشق مادرم هستم .ziba

 یه شب که بیدار بودین مامان جون میره آب بخوره برمیگرده میبینی تو از تو کریر پشتک زدی پاهات هوا بود سرت زمین از اون شب به بعد دیگه از کریر استفاده نکردیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)